7 клас
Вступ
1. Хімічні речовини навколо нас.2. Історичне значення вогню.
Початкові хімічні поняття
3. Хімічні явища у природі.
4. Хімічні явища у побуті.
5. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах.
6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.
Кисень
7. Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.
8. Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.
Вода
9. Дослідження якості води з різних джерел.
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
11. Способи очищення води в побуті.
12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.
13. Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет».
8 клас
Періодичний закон і ПСХЕ Д.І.Менделєєва. Будова атома.1. Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.
2. Форми періодичної системи хімічних елементів.
3. Хімічні елементи в літературних творах.
4. Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.
Хімічний зв'язок і будова речовини
5. Використання кристалів у техніці.
6. Кристали: краса і користь.
Основні класи неорганічних сполук
7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.
8. Хімічний склад і використання мінералів.
9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.
1. Електроліти в сучасних акумуляторах.
2. Вирощування кристалів солей.
Як виростити кристали?
Детальніше >>>
3. Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.
4. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.
5. Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.
6. Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.
7. Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.
8. Дослідження рН середовища мінеральних вод України.
Хімічні реакції
9. Ендотермічні реакції на службі людині.
10. Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.
Початкові поняття про органічні сполуки
8. Хімічний склад і використання мінералів.
9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.
9 клас
Розчини1. Електроліти в сучасних акумуляторах.
2. Вирощування кристалів солей.
Як виростити кристали?
Детальніше >>>
3. Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.
4. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.
5. Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.
6. Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.
7. Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.
8. Дослідження рН середовища мінеральних вод України.
Хімічні реакції
9. Ендотермічні реакції на службі людині.
10. Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.
Початкові поняття про органічні сполуки
11. Використання полімерів: еколого-економічний аспект.
12. Альтернативні джерела енергії.
13. Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.
14. Виготовлення мила з мильної основи.
15. Дослідження хімічного складу їжі.
16. Хімічний склад жувальних гумок.
17. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.
18. Друге життя паперу.
19. Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).
12. Альтернативні джерела енергії.
13. Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.
14. Виготовлення мила з мильної основи.
15. Дослідження хімічного складу їжі.
16. Хімічний склад жувальних гумок.
17. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.
18. Друге життя паперу.
19. Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).
Роль хімії в житті суспільства
20. Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.21. Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.
22. Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.
23. Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.
10 клас
Теми навчальних проектів
1. Ізомери
у природі
2. Історія
створення та розвитку теорії хімічної будови сполук.
3. Октанове
число та якість бензину.
4. Смог
як хімічне явище.
5. Вплив
на довкілля вуглеводнів та їх похідних.
6. Вуглеводи
у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення.
7. Натуральні
волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини,
застосування.
8. Штучні
волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості.
9. Натуральні
волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини,
застосування.
10. Збалансоване
харчування – запорука здорового життя.
11. Синтетичні
волокна: їх значення у побуті та промисловості.
12. Рециклінг
як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів.
13. Дослідження
маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас.
14. Найважливіші
хімічні виробництва органічної хімії в Україні.
15. Доцільність
та шкідливість біологічно активних добавок.
11 клас
1. Затосування радіонуклідів в медицині.
2. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.
3. Використання речовин з різними видами іхімічних зв'язків у техніці.
4. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.
5. Штучні алмази в техніці.
6. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.
7.Неорганічні речовини у фармації і харчовій промисловості.
8. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.
9. Родль хімії у створення нових матеріалів та у розвитку нових напрямів технологій.
10. Рольхімії у розв'язанні продовольчої, сировинної проблем.
11. Роль хімії у розв'язанні енергетичної проблеми.
12. Рол хімії у розв'язанні екологічної проблеми.
13. "Зелена" хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.
●
Алгоритм виконання проекту
визначити проблему , що буде вивчатися;
спроектувати роботу;
знайти інформацію;
провести дослідження;
презентувати роботу;
створити портфоліо.
Методи збирання інформації
прочитати книжки про те, що досліджуєте;
знайти інформацію в мереже Інтернет;
переглянути науково-популярні передачі;
провести експеримент;
провести спостереження;
дізнатися думки інших людей.
Текстовий опис проекту
тема проекту;
мета проекту;
завдання проекту;
план роботи над проектом;
мультимедійні роботи, презентації, відеофільм, фільм;
творчі звіти, вистава, інсценування, радіопрограма, фотовиставка, художня виставка, літературний вечір;
Джерела, з яких потрібно брати інформацію
первинні документи: книжки, періодичні видання;
вторинні документи: бібліотечні каталоги, бібліографічні посібники;
унікальна інформація: речові документи, експериментальна інформація;
усне спілкування з людьми: опитування, зкстрічі, бесіди
Оцінювання проектів
Комментариев нет:
Отправить комментарий